joi, 7 august 2008

Un articol pe care, ca un recent adevărat, trebuia să-l fi intitulat "toţi care nu ştiu de Morrissey sunt nişte falşi".

Sunt un fals! Habar n-aveam de The Smiths până azi. Întâmplător am dat peste un clip Morrissey pe VH1 şi de atunci îl ascult ca şi cum aş fi un ditamai vechi fan. Nu mă satur de piesele lui, ascult în continuu, de parcă aş încerca să recuperez toţi anii în care nu am ştiut de muzica lui, doar să-mi spăl ruşinea. Degeaba aş încerca să mă dau rotund să zic că de fapt ştiu melodiile de undeva, să mă scot cumva, căci prima piesă pe care am fredonat-o la prima ascultare, o preluaseră acum câţiva ani lesbienele de la TATU, de acolo o ştiam şi eu. Ce-a mai râs Cristina de mine :( Deci, m-am făcut de căcat.
Dacă nu vreţi şi voi să fiţi nişte căcăcioşi, ascultaţi urgent Morrissey. Asta dacă nu vreţi să fiţi mai prejos de toţi traseiştii care navighează netu şi care frecventează şcoala wikipedia.
Comentariile de genul "bă, fraiere, ascult Morrissey de nu ştiu când" vor fi şterse. Accept doar mulţumiri de genul "îţi voi fi mereu îndatorat pentru că m-ai îndrumat către o aşa muzică genială".

9 comentarii:

Drace spunea...

eu sunt cu mult mai fals decat tine, ca nu stiu piesele nici macar in varianta lesbi... dar de Cornel Fugaru ai auzit? :D

RudeGirl spunea...

Degeaba aş încerca să mă dau rotund să zic că de fapt ştiu melodiile de undeva
Nu asa se spune... vezi ca esti pilaf si la asta? Se zice "am avut x albume, dar mi-am formatat hardul!" [ceea ce ne duce la cei x giga de muzica pe care mi i-ai sters cu brutalitate: cine ma va mai crede acum ca am ascultat Camera Silens, The Righteous, Le Souris Deglinguee si alte exotisme de-astea??]. Sau: "Am vreo x albume, da-s pe cd-uri, de cand nici nu auzisera fraerii de odc, abea se inventase cd-rom-ul!".
Te rog sa-ti revizuiesti instant vocabularul si atitudinea, sau imaginea ta va avea de suferit!!!!

Cezarito spunea...

poate ca ar trebui sa ne dam mari ca avem Business si Dropkick Murphys pe caseta audio lol desigur nu putem divulga secretu ca am cumparat-o de curand la suprapret, ci ne com lauda ca o avem de cand nu existau cduri, sa fim mai skini decat altii Ş==

RudeGirl spunea...

Cacat!! Ce pacat ca data iesirii pe piata a LP-ului respectiv depaseste cu mult data inventarii Cd-urilor, caci, ai dreptate, asa puteam face!!! :((

Cezarito spunea...

cand zici LP zici vinil.. putem sa ne mandrim ca avem pick-up acasa, sa ne face poze acasa, sa invitam pe altii sa-si faca poze cu el, poate ii ajuta sa fie mai adevarati :P

RudeGirl spunea...

Pacat de scuterul ala ca nu-l mai detii, dar poti oricand sa ai altul, daca intelegi ce vreau sa zic ;) Savic ruleaza! Favoritu' animalelor, cum zic ei!

Anonim spunea...

Salutare, cum pot lua si eu legatura cu tine pt a-mi trimite niste tricouri gen polo ?

Cezarito spunea...

aici nu fac afaceri :P vezi datele de contact pe siteul oioioi.ro ce-l am la linkuri ;)

martin gore spunea...

salut ,vreau sa zic oi! gen.camarade gen ai avea niste tricouri gen polo,gen cum poarta skinii vreau sa zic,gen harrington cu captuseala portocalie gen zic