duminică, 17 august 2008

Ghicitoare

Am dat peste versurile unei noi piese ce se vrea hitul punk românesc al anului 2008. Am fost surprins să aflu cărei formaţii de fapt aparţin textele. Albumul lor încă nu e lansat, deci asta e o informaţie din culise. De curiozitate, lăsaţi comentarii cărei trupe credeţi că se potrivesc rimele de mai jos. Cui ghiceşte, şi e din Bucureşti, îi fac cinste!


Falit (portret de panchist de vară)

când ne suim pe biciclete,
salvăm viaţa acestei planete
nu ardem benzină, nu poluăm
ne ţinem de ghidoane şi pedalăm


Refren:

20 de milioane
atâta cost-o bicla, doamne
sunt punkist, n-am bani să-mi iau
banii care-i am, îi beau

bani pe bilete de tramvai nu dau
de la controlori bătaie poate îmi iau
mai ieftin decât toate e mersu pe jos
nici el nu poluează, e chiar sănătos

mărunt de la mama şi tata cerşesc
din alocaţie mereu am să trăiesc
în faţă la club dau pe gât spirtoase
apoi vin naziştii şi îmi dau la oase

a venit toamna, vacanţa s-a dus
pe tăiat creasta repede m-am pus
nu mai intru-n bac, faza e nasoală
panchist de mă vede vreun prof de la şcoală

7 comentarii:

Drace spunea...

Andre?

Chiftelos spunea...

Andre.

Chiftelos spunea...

Andre de doua ori.

Chiftelos spunea...

Andre de trei ori

Chiftelos spunea...

SOLD.








Scandal?

Anonim spunea...

scandal se plimba cu masini non euro..:)asa ca nu-s ei

Anonim spunea...

Nu ma las pana nu iau berea aia... aceste versuri de mare valoare poetica par a fi creatia alora 2 nebuni de la formatia aia Lichid X-ploited. Este? :)