duminică, 13 iulie 2008

Decît fiţe la terasă, mai bine-mi fac de cap acasă


Cică ne plânge lumea de dor, nu mai pot vechii noştri tovarăşi de masă să-şi bea minţile fără noi, cică ne duc panchiştii grija că am devenit nişte pensionari, că nu mai ieşim să participăm la bîrfele lor despre scenă, că nu mai ne afişăm cu noile tricouri, cu noii bocanci, cu noile figuri etc. Da, zvonurile sunt adevărate, nu ne mai pasă!
Am fost deunăzi la ţară, am chefuit cu rudele. Bere, mici, alea alea. O să mai mergem. Cît de curînd şi cît mai des. Iar cu panchiştii cât mai rar. Săptămâna viitoare mergem pe litoral. Nu cu gaşca, nu cu cortu, nu cu naşu, nu la plesneală, ci ca oamenii civilizaţi, cu maşina proprie, cu cazare, cu masă etc. Şi or să fie şi de data asta şi mici, şi bere, şi alea alea. Că tovarăşi de masă găseşti oriunde.
Chiar şi azi, chiar şi pe balcon, acasă, e mai bine decât pe terasele din centrul Bucureştiului. Mici avem, bere avem, şi nici măcar 1000 de panchişti nu vor face cât "alea, alea".


16 comentarii:

Drace spunea...

haha, ai inceput sa selectezi "gunoiul", daca tot nu participi la salvarea Rosiei Montane! :D

Anonim spunea...

"tovarasi de masa"? Asa numesti tu micul grupulet care te-a ajutat sa te "lepezi" de imaginea de neonazist? Ei te-au acceptat intre ei, ca daca nu, nu scapai asa usor... Oi fi eu leguma dar nici asa! De ce?

Cezarito spunea...

eu n-am nevoie de nimeni sa ma convinga de ceea ce sunt, nici nu-mi trebe sa ma accepte cineva ca sa-mi justific propria identitate.
iar daca tu nu stii sa faci diferenta dintre tovarasi de masa si prieteni, atunci chiar esti o leguma, care creste si se-nvarte dupa soare doar cand e udata. vezi, insa, ca unii se pot pisa de tine, si apoi te ofilesti de tot ;)

muffin spunea...

nene vreau si eu un mic, te rog eu mult. am luat nota mare la BAC, merit un mititel? te luuuuog mumuos

Anonim spunea...

1.Nu poti nega deci ce am scris.
2.Ce ti-am facut eu sa vorbesti asa cu mine.
3.Nu ti-or fi fost prieteni,dar nici un "grup oarecare" nu cred ca ii poti numi.
4.Nu am zis nimic despre identitatea ta sau modul tau de afisare.Am vrut sa subliniez,doar,un fapt.

Cezarito spunea...

ba din contra, nu sunt dator nimanui si nu am urmarit niciodata sa scap neaparat de vreo imagine sau alta, dovada ca nu am pozat in vreun mare antifascist sau antirasist ca altii. pur si simplu m-a durut in cot. iar tot ce am realizat in vreun domeniu sau altu, am facut-o doar datorita mie, nu m-am milogit de nimeni, si nu am intrat in gasca nimanui ca sa am spate. pentru o scena in care pupatul in cur e sport national, pe multi ii enerveaza atitudinea mea, si mai mereu incearca sa ma discrediteze aducand in discutie nu stiu ce trecut vezi doamne neo-nazist. nu spun ca si tu faci la fel, dar las-o mai moale, e fumata treaba.

nu consider ca am vorbit urat cu tine, ci ca am dat un sfat care se poate usor generaliza.

si nu in ultimul rand, nu gasesc in articolul meu vreo referire la o persoana anume, ci las de inteles ca am inca prieteni adevarati, care poate imi sunt si tovarasi de bautura. si poate nici nu e vorba de o gasca anume cu care am ars-o la un moment dat, ci mai degraba vorbesc in general. tu nu poti sa faci decat supozitii, iar supozitiile le fac de obicei cei care se simt.

muffin spunea...

io vreau mici, nu sobolani tocati cu aroma de sosete :D

Anonim spunea...

Te felicit pentru un raspuns competent. Scuze daca te-am ofensat in vre-un fel sau am balarit-o total cu comentariul meu.Poate ca nu trebuia sa ma bag.Nu mai da sfaturi ca nu te pricepi:)!

Cezarito spunea...

nestiind exact cine esti, nu pot sa evaluez cu exactitate calificativul "competent" pe care te-ai deranjat sa mi-l acorzi. din contra, din cate ai scris pana acum, se pare ca esti pe dinafara cu subiectul.

Anonim spunea...

Pfff si eu am incercat sa fiu cat mai sincer:)). Inteleg sa uiti,dar chiar asa? Mai mult decat Cristi nu am de zis... Sau chiar ma iei la pula, asa direct?

Anonim spunea...

Stiu frate ca a trecut un an si ca mi-ai uitat id-ul de messenger, dar nu-ti bate joc, ca nu e frumos. Eu nu m-am bagat niciodata in discutii pe tema ta si daca s-a intamplat, facut-o frumos,zic eu. Singurul lucru cu care consider ca am gresit fata de tine a fost ca nu ti-am facut nazgulii aia pentru tatuaj!

Anonim spunea...

Ce? Credeai ca am murit?

Cezarito spunea...

a, lol. pai pentru cineva care ar fi trebuit sa fie in tema, tu ai dat-o in bara cu cel putin primul comentariu. stai linistit, nu te iau pe tine la pula, asa fac eu de obicei cu toti, sunt un ingamfat :D vorba aia, am cu ce :P

Drace spunea...

@muffin, dar tu i-ai dat lui gogoasa ca sa iti dea si el mic? :P

Drace spunea...

am vrut sa zic briosa... cred ca imi era foame... ce sadici unii, sa puna poze cu mici!

RudeGirl spunea...

@ Lepra: asa, asa, ca altfel, faza cu gogoasa si micul suna cam kinky asa :))